Fechtschule Gdańsk
Zajmuje się badaniem oraz rekonstrukcją Europejskich Sztuk Walki bez zbroi z okresu od Średniowiecza do epoki Nowożytnej.
Pracuje w oparciu o zachowane źródła historyczne (m.in. traktat Petera von Danzig z 1452 roku), współczesne sztuki i sporty walki.
Stawia sobie za cel odtworzenie dawnej sztuki fechtunku europejską bronią białą oraz wypracowanie metodyki bezpiecznego treningu.
Adam Mateja
Urodzony w 1971 roku. Studiował informatykę w Toruniu po skończeniu której rozpoczął pracę w kolejnych firmach IT. Aktualnie zatrudniony w globalnej korporacji gdzie zajmuje się układaniem pracy sobie i innym.
Rysowaniem zajmuje się od dziecka zaczynając od przerysowywania komiksów „Kajka i Kokosza”. Czytał „Relax-y” i wszystko inne, co wydawano w formie komiksowej w latach 80tych. We wczesnych latach 90tych stworzył grafikę do wydanych w Polsce gier na 8bitowe komputery Atari: „Droga Wojownika” i „Inny Świat”. Kilka lat temu na łamach wydawnictwa „Znakomiks” opublikowane zostało kilka odcinków komiksu „Czarna Gwiazda” do scenariusza Ireneusza Mazurka. Różnorakie prace można zobaczyć na wielu stronach w czeluściach internetu min.: deviantart (www.deviantart.com/admat), Instagram (@admat007), blogu (mateja.info) i innych miejscach. Bywalec nordconów od 1998 roku a od kilku już lat ilustruje różne aspekty tej imprezy takich jak: koszulki, informatory, plakaty i znaczki.
Wielbiciel dobrego kina wszelakiego. Od ponad dwudziestu lat członek Dyskusyjnego Klubu Filmowego „Mozaika” w Bydgoszczy. A od ostatnich kilkunastu lat również współprowadzący ten klub w Radzie Klubu jak i Federacji Dyskusyjnych Klubów Filmowych.
Paulina Hendel
Bartosz Świątkowski
Karolina Czonstke
Grzegorz Gajek
Łukasz Malinowski
Adam Kwapiński
Mgr Piotr Milewski
-
- w firmie TREFL SA pełnił rolę kierownika produktu „karty i gry karciane” w dziale badań i rozwoju
- w firmie Young Digital Planet w sekcji o tej samej nazwie projektował aplikację Questrunner, służącą do rozgrywania edukacyjnych gier miejskich i miał okazję współtworzyć „The book of trends in education 2015-2016” jako redaktor sekcji „Modern education is fun”
- autor i współautor larpów (m.in. „Metoda Profesora Kamihary”, „Sodom and Gomorrah Show”, „Dimmuborgir”, „Kot Jarosława”, „Bóg, który się pomylił”) miał również przyjemność być członkiem zespołu scenariuszowego pierwszej edycji „College of Wizardry”
- organizator i współorganizator konwentów Hardkon (od 2007), Puckon (2009 – 2011), Hardkon Larpers’ Retreat (od 2015) Dreamhaven (2016) oraz Konferencji Larpowej KOLA 2015
- trzykrotny zdobywca Złotej Maski: dwa razy za scenariusz (2011 i 2013), raz w kategorii najlepszy gracz; dwóch pozostałych nominacji na maski nie udało mu się przekuć, podobnie jak nominacji do nagrody Śląkfa (kategoria „promotor fantastyki”, 2015)
- współorganizator i sędzia pierwszego polskiego konkursu larpowego „Złota Brama” (2008), sędzia w konkursie „Larpy Najwyższych Lotów” (2013 i 2014) oraz „Złote Maski” (2015)
- autor gier karcianych (m.in. „Prison run”, „Treasures and Precious”, „Bifrost Birdge”) oraz planszowych („Polska w budowie”)
- prelegent na konferencjach edukacyjnych oraz okołofantastycznych konwentach
- redaktor działu larpowego magazynu „Magia i Miecz” (od 2014) oraz okołogrowych artykułów a magazynie „Inne Sfery” i publikacjach larpowych konferencji KOLA założyciel i prezes Stowarzyszenia Twórców Gier FunReal