Zostań współtwórcą Nordconu!

Jeśli potrafisz prowadzić sesje RPG lub LARPy, wiesz co nieco na temat gier fabularnych i chcesz dołączyć do grona twórców programu, napisz do nas!

Zbieramy zgłoszenia na punkty programu związane z RPG i LARPami.
Dlatego nie czekaj i już dziś zgłoś swoją grę lub prelekcję na adres: larp-rpg@nordcon.gkf.org.pl

Prosimy o przesyłanie opisów punktu programu, preferowanej daty i godziny oraz ewentualnego zapotrzebowania sprzętowego. Informacje odnośnie zgłaszania punktów programu na konwencie zostaną podane bliżej samego Nordconu.

Łukasz Malinowski

Pisarz, popularyzator nauki i historyk. W 2010 roku obronił na UJ doktorat. Specjalizuje się w kulturze średniowiecznej Skandynawii. Literacko zadebiutował powieścią „Skald. Karmiciel kruków”, która rozpoczęła cykl Skald: „Kowal słów” (w dwóch tomach) i „Wężowy język” (w dwóch tomach). Autor monografii „Berserkir i ulfhednar w historii, mitach i legendach” oraz „Heros i łotr. Pogański wojownik w średniowiecznej literaturze Islandii”. Publikował teksty popularnonaukowe w Wiedzy i Życie, Focusie Historia, Mówią Wieki, Wirtualnej Polsce i Nowej Fantastyce.

Adam Kwapiński

Zawodowy projektant gier planszowych zafascynowany tą formą rozrywki od najmłodszych lat. Przez 5 lat prowadził wydawnictwo (Fabrykę Gier Historycznych) żeby w 2017 roku skupić się wyłącznie na projektowaniu gier. Obecnie jest wolnym strzelcem współpracującym z różnymi wydawnictwami. Największe dotychczasowe sukcesy są związane z grami Lords of Hellas oraz Nemesis wydanymi za pośrednictwem platformy Kickstarter przez Wrocławskie wydawnictwo Awaken Realms. Oprócz gier planszowych Adam od ponad 20 lat jest związany z lubelskim środowiskiem fantastyki aktywnie uczestnicząc w organizacji lokalnych konwentów. Poza zajmowaniem się grami od wielu lat stara się rozwijać swoją pasję do tańca irlandzkiego.

Mgr Piotr Milewski

    • w firmie TREFL SA pełnił rolę kierownika produktu „karty i gry karciane” w dziale badań i rozwoju
    • w firmie Young Digital Planet w sekcji o tej samej nazwie projektował aplikację Questrunner, służącą do rozgrywania edukacyjnych gier miejskich i miał okazję współtworzyć „The book of trends in education 2015-2016” jako redaktor sekcji „Modern education is fun”
    • autor i współautor larpów (m.in. „Metoda Profesora Kamihary”, „Sodom and Gomorrah Show”, „Dimmuborgir”, „Kot Jarosława”, „Bóg, który się pomylił”) miał również przyjemność być członkiem zespołu scenariuszowego pierwszej edycji „College of Wizardry”
    • organizator i współorganizator konwentów Hardkon (od 2007), Puckon (2009 – 2011), Hardkon Larpers’ Retreat (od 2015) Dreamhaven (2016) oraz Konferencji Larpowej KOLA 2015
    • trzykrotny zdobywca Złotej Maski: dwa razy za scenariusz (2011 i 2013), raz w kategorii najlepszy gracz; dwóch pozostałych nominacji na maski nie udało mu się przekuć, podobnie jak nominacji do nagrody Śląkfa (kategoria „promotor fantastyki”, 2015)
    • współorganizator i sędzia pierwszego polskiego konkursu larpowego „Złota Brama” (2008), sędzia w konkursie „Larpy Najwyższych Lotów” (2013 i 2014) oraz „Złote Maski” (2015)
    • autor gier karcianych (m.in. „Prison run”, „Treasures and Precious”, „Bifrost Birdge”) oraz planszowych („Polska w budowie”)
    • prelegent na konferencjach edukacyjnych oraz okołofantastycznych konwentach
    • redaktor działu larpowego magazynu „Magia i Miecz” (od 2014) oraz okołogrowych artykułów a magazynie „Inne Sfery” i publikacjach larpowych konferencji KOLA założyciel i prezes Stowarzyszenia Twórców Gier FunReal